Petronela Petru

Secretar administrativ

Expert Consulting

Contact: office@expertconsulting.ro

Absolventa a Universitatii de Vest Timisoara, specializarea Geografie-Turism, Petronela s-a alaturat echipei Expert Consulting in anul 2007.  Petronela a reusit sa deprinda multe abilitati tehnice administrative referitoare la activitati de contabilitate primara si de casierie, plati, facturare, administrare a dosarelor de personal si responsabilitatea sistemului integrat de calitate si mediu. A participat direct la implementarea a trei mari proiecte transnationale de dezvoltare a resurselor umane si asigura suport colegilor in implementarea proiectelor clientilor firmei.

Simtind compatibilitatea pe care o are cu managementul firmei si dand dovada de responsabilitate, a acumulat temeinic competentele necesare si a intrat in ritmul cerut de functie, devenind un serios organizator, respectand termenele limita fixate.

Este apreciata de manageri pentru ca a avut curajul sa invete din mers si sa isi asume activitati diferite background-ului ei initial, activitati ce presupun multa disciplina si rigoare si pe care le-a onorat cu succes. Iar corectitudinea de care da dovada in manipularea documentelor si a banilor i-au adus recunoasterea intregului colectiv.

Constienta de faptul ca firma investeste sistematic in instruirea practica si in dezvoltarea profesionala a personalului, Petronela a invatat continuu, urmand cursuri de management, contabilitate, specializare in domeniul calitatii si mediului si audit intern.

Totodata, pe parcursul activitatii sale la Expert Consulting, aceasta a urmat si cursurile Universitatii Politehnice, absolvind un Master in Administrarea Afacerilor.

Se concentreaza pe rezolvarea problemelor si urmareste atent fluxurile de documente din firma, pentru a servi cu promptitudine relatia cu furnizorii externi de servicii si cu autoritatile. Este omul potrivit la locul potrivit.

Persoana echilibrata emotional si tonica, emana in jur o energie pozitiva care stimuleaza colegii.

Stie exact cat sa dozeze relatia cu clientii in activitatea de vanzare a serviciilor. Vorbeste putin, mai ales despre sine, lasand faptele sa ii caracterizeze activitatea.

Este un camarad de nadejde pe care colegii stiu ca se pot baza.