Consultanta generala

 

Elaborarea unei strategii pentru crearea de noi produse

 

Beneficiar: SC LOGITRADE SRL

Servicii oferite: elaborarea unei strategii pentru crearea de noi produse

Anul: 2014

Scurta descriere a serviciilor oferite:
SC EXPERT CONSULTING SRL a oferit servicii specializate de consultanta care vizeaza elaborarea unei strategii pentru crearea de noi produse, avand ca obiective urmatoarele:

- cresterea cifrei de afaceri  a SC LOGITRADE SRL cu minim 10% in urmatorii 3 ani de la implementarea strategiei;
- crearea, pe baza rezultatelor strategiei de creare de noi produse a minim 7 noi produse fata de gama de produse existente la nivelul firmei la nivelul anului 2011;
- intelegerea in detaliu a comportamentului consumatorilor datorita culegerii unor informatii detaliate cu privire la: preferintele, perceptiile si atitudinile valorilor acestora;
- atragerea de noi clienti/ parteneri si cresterea cotei de piata in urma lansarii de noi produse. 

Strategia eleborata s-a concretizat in:

  • 1 plan de identificare a nevoilor clientilor 
  • 1 plan de actiune pentru dezvoltarea de noi produse
  • 1 strategie de lansare pe piata a unor produse noi

Planul de identificare a nevoilor clientilor a fost realizat astfel incat sa duca la intelegerea clara a nevoilor, proceselor de cumparare, preferintelor, perceptiilor, atitudinilor, valorilor clientilor. Acest plan s-a realizat pe baza unui studiu cantitativ, a unui studiu calitativ si a unor rapoarte privind vanzarile de dresuri de dama la nivel national.

Planul de actiune pentru dezvoltare de noi produse a vizat urmatoarele:

  • Identificarea tipurilor de produse care sa completeze gama de produse SC LOGITRADE SRL
  • Recomandarea de produse noi pentru  selectie
  • Concretizarea produselor sub forma de prototip 

Strategia de lansare pe piata a produselor nou create a inclus urmatoarele:

- Strategie business to business

  • Definire obiective de imagine si de comunicare
  • Definire kit de prezentare a noilor produse

-  Strategie business to consumer

  • Definire obiective de imagine si de comunicare

Definire lista de actiuni si materiale de imagine si de comunicare la punctul de vanzare.


Elaborarea unei strategii de marketing

 

Beneficiar: SC TELETIM SRL

Servicii oferite: elaborarea unei strategii de marketing

Anul: 2014

Scurta prezentare a serviciilor oferite:
SC EXPERT CONSULTING SRL  a oferite societatii TELETIM SRL servicii de consultanta specializata in domeniul elaborarii unei strategii de marketing, in vederea diferentierii clare fata de concurenta si orientarii activitatii firmei, ca baza pentru extinderea viitoare a companiei, intaririi pe mai departe a pozitiei firmei si cresterii valorii sale.

Obiectivul general al strategiei de marketing elaborate l-a constituit dezvoltarea si cresterea competitivitatii economice a TELETIM S.R.L prin implementarea in cadrul societatii a unei strategii de marketing eficiente si durabile, cu rolul de a facilita dezvoltarea si desfacerea pe noi piete a produselor societatii.

Obiectivele specifice urmarite au constat in:

- cresterea flexibilitatii companiei si adoptarea unei atitudini corecte fata de caracteristicile si dinamica mediului ambiant, prin stretegia de marketing elaborata asigurandu-se conditiile pentru obtinerea informatiilor rapid si permanent cu privire la fizionomia, exigentele si tendintele evolutiei pietii de profil;
- cresterea vizibilitatii si a notorietatii companiei si a marcii proprii Magda Design, cu efecte benefice in ceea ce priveste impulsionarea vanzarilor si atragerea unor noi clienti;
- cresterea numarului de clienti noi ai societatii si incheierea a minim 5 contracte cu clienti noi, in urmatorii 3 ani de la implementarea strategiei;
- cresterea cifrei de afaceri a societatii cu minim 3% in urmatorii 3 ani de la implementarea strategiei;
- identificarea potentialului de crestere a preturilor, acesta crestere fiind acceptata de catre clienti atunci cand sunt evidentiate in mod clar avantajele produselor si acestea apartin unui brand puternic, usor de recunoscut;
- facilitarea dezvoltarii gamei de produse conform cu noile cerinte identificate pe piata si extinderea arealului geografic deservit;
- cresterea puterii de desfacere a produselor proprii ale companiei pe noi piete.

Strategia de marketing elaborata a fost centrata in jurul unor concepte cheie ca si: valoarea oferita clientului (Customer value), satisfactia clientului (Customer satisfaction) si loialitatea clientului (customer loyalty).

Implementarea in cadrul  SC TELETIM SRL a strategiei de marketing elaborata de SC EXPERT CONSULTING SRL aduce valoare adaugata in cadrul societatii datorita efectelor sale benefice asupra competitivitatii firmei, astfel:

- permite organizatiei sa concentreze resursele sale limitate asupra celor mai importante oportunitati identificate pentru a creste profitul si a atinge un avantaj concurential durabil;
- creste flexibilitatea organizatiei la schimbarile mediului in care isi desfasoara activitatea si cerintele consumatorilor;
- faciliteaza dezvoltarea gamei de produse conform cu noile cerinte identificate pe piata si extinderea arealului geografic deservit;
- contribuie la cresterea notorietatii companiei si marcilor sale, cu influenta directa asupra cresterea volumului vanzarilor, precum si a fidelizarii clientilor existenti si atragerii de noi clienti;
- influenteaza in mod direct si indirect cresterea vanzarilor societatii si a numarului de clienti existenti;
- contribuie la atragerea unor angajati cu potential si fidelizarea si motivarea celor angajati, care percep ca apartin unui brand puternic, apreciat;
- contribuie la consacrarea si obtinerea unei pozitii solide pe piata a TELETIM, constituind un adevarat instrument de contracarare a fortei concurentiale crescande;
- rezultatele urmarite prin prezentul proiect stau la baza extinderii viitoare a companiei, intaririi pe mai departe a pozitiei firmei si cresterii valorii sale.

In urma realizarii strategiei de marketing se estimeza ca produsele oferite de TELETIM S.R.L vor corespunde standardelor contemporane de deservire si ii va permite companiei sa se orienteze permanent spre necesitatile clientilor, noile propuneri si tendintelor modei in design-ul interior.


Elaborarea unui plan de promovare si mediatizare

 

Beneficiar: SC GITTANOS COMPANY SRL

Servicii oferite: elaborarea unui plan de promovare si mediatizare

Anul: 2014

Scurta descriere a serviciilor oferite:
SC EXPERT CONSULTING SRL a oferit servicii de consultanta pentru elaborarea unui plan de mediatizare si promovare a companiei SC GITTANOS COMPANY SRL, care sa faciliteze realizarea obiectivelor de crestere si dezvoltare viitoare a societatii

Obiectivul general al planului elaborat l-a constituit consolidarea imaginii de marca a companiei, cu impact asupra dezvolterii si cresterii competitivitatii economice a Gittanos Company S.R.L.

Obiectivele specifice urmarite au constat in:

- cresterea vizibilitatii, a prestigiului companiei si a celor doua marci proprii promovate, cu efecte benefice in ceea ce priveste atragerea atentiei unor noi clienti;
- cresterea atasamentului/ fidelitatii clientilor existenti fata de cele doua branduri: Jaures si Charme by Gittanos, precum si atragerea de noi clienti prin sporirea satisfactiei si a increderii lor in produsele societatii, ca urmare a promovarii marcilor si consolidarii imaginii de marca a societatii;
- cresterea volumului vanzarilor cu minim 3% si a frecventei de cumparare in urmatorii 3 ani de la implementarea planului elaborat;
- oferirea posibilitatii de crestere a preturilor, acesta crestere fiind acceptata de catre clienti atunci cand produsele apartin unei marci puternice, usor de recunoscut;
- facilitarea mijloacelor de dezvoltare viitoare a societatii;
- cresterea puterii de desfacere a produselor proprii ale companiei pe noi piete.

Implementarea planului de promovare si mediatizare propus aduce valoare adaugata in cadrul societatii SC GITTANOS COMPANY SRL datorita efectelor sale benefice asupra competitivitatii firmei, astfel:

- contribuie in mod direct la cresterea volumului si frecventei vanzarilor;
- contribuie la fidelizarea clientilor existenti si atragerea de noi clienti;
- contribuie la cresterea vizibilitatii, prestigiului si notorietatii companiei si marcilor sale;
- contribuie la atragerea unor angajati cu potential si fidelizarea si motivarea celor angajati, care percep ca apartin unui brand puternic, apreciat;
- contribuie la consacrarea si obtinerea unei pozitii solide pe piata a GITTANOS, constituind un adevarat instrument de contracarare a fortei concurentiale crascande;
- rezultatele urmarite prin prezentul proiect stau la baza extinderii viitoare a companiei, intaririi pe mai departe a pozitiei firmei si cresterii valorii sale.


Elaborarea unui studiu de fezabilitate

 

Beneficiar: Administratia Nationala “Apele Romane” - Directia Apelor Banat

Anul: 2010

Scurta descriere a serviciilor oferite:
SC EXPERT CONSULTING SRL a oferit servicii de consultanta specializata privind elaborarea unui studiu de fezabilitate pentru proiectul “Punerea in siguranta a sediului Palatul Apelor” Timisoara, studiu de fezabilitate realizat in vederea realizarii de lucrari de reparatii pentru consolidarea cladirii si atingerea unor standarde de calitate pentru spatiile interioare care sa fie in conformitate cu normele Uniunii Europene.


Servicii de consultanta in domeniul accesarii de fonduri europene nerambursabile

 

Beneficiar: Municipiul Lugoj

Anul: 2014 - 2015

Scurta descriere a serviciilor oferite:
SC EXPERT CONSULTING SRL a oferit servicii de consultanta in domeniul accesarii de fonduri europene nerambursabile cu privire la:
- identificarea fondurilor nerambursabile interne si externe pentru finantarea proiectelor;
- realizarea unui portofoliu de proiecte finantate din fonduri nerambursabile, adaptate beneficiarului;
- identificarea partenerilor eligibili care pot fi parte in proiect impreuna cu Municipiul Lugoj;
- gasirea solutiei optime prin care se poate obtine maximul de sprijin financiar nerambursabil;
- verificarea eligibilitatii solicitantului si contributiei achizitorului la obiectivele apelului de proiecte;
- realizarea de baze de date cu tipuri de proiecte si studierea oportunitatilor de a obtine finantarile cele mai avantajoase;
- evaluarea viabilitatii proiectului ce se propune a fi depus pentru finantare.


Consultanta in vederea identificarii de oportunitati de finantare

 

Beneficiar: TRW AUTOMOTIVE SAFETY SISTEMS TIMISOARA

Anul: 2014

Scurta descriere a serviciilor oferite:
SC EXPERT CONSULTING SRL a oferit servicii de consultanta specializata in vederea identificarii oportunitatii surselor de finantare din fonduri structurale sau alte surse avantajoase pentru client, pornind de la nevoile identificate in prealabil.


Program complex de consultanta

 

Beneficiar: Fundatia ROS SRL

Anul: 2008

Scurta descriere a serviciilor oferite:
SC EXPERT CONSULTING SRL a realizat urmatoarele:
- analiza activitatii firmei;
- consultanta pentru elaborarea unui plan de afaceri pentru firma;
- identificarea nevoilor de instruire pentru angajatii firmei;
- consultanta pentru managementul strategic al firmei;
- alte teme importante pentru beneficiar si stabilite de comun acord.